Escrit del mes de juliol de 2024

A peu de carrer i en contacte permanent amb la ciutadania


Continua la feina i el desplegament dels Ambaixadors/Ambaixadores de barri de SOM de Montgat. Ja ho vàrem dir fa prop de cinc anys: Hi ha una manera diferent de fer poble (i ja està aquí). A SOM en el nostre manifest de presentació a la Ciutadania volíem proposar entre d’altres coses: Volem fomentar la participació ciutadana per construir un projecte coherent i transparent que recuperi l’interès de la ciutadania per la política local i que situï les persones al centre de les prioritats. I quina millor manera de fer-ho que escoltar al poble i els veïns/veïnes dels nostres barris que són realment qui coneixen el seu entorn i el territori.

Ells i elles recullen queixes, problemàtiques, aportacions, us donen informació i us expliquen les millores realitzades en els vostres barris, tot plegat ho traslladen als nostres regidors/es per tal de donar resposta i fer una actuació de millora.

Aquests referents per el partit, es reuneixen cada mes i mig, per tal d’actualitzar i fer seguiment de les incidències que transmeten al grup municipal de SOM de Montgat.

Des de SOM de Montgat volem posar en valor les més de 57 incidències gestionades el 2023 i les mes de 30 incidències en el que portem de 2024... A mode d’exemple, els nostres Ambaixadors/es han rebut queixes, problemàtiques, dubtes de veïns/veïnes, sobre temes com ara, la gestió de les zones exprés d’estacionament i la senyalització, nombroses queixes e incidències sobre la via publica que s’han transmès i gestionat a la regidoria pertinent de via publica, gestió de les escombraries i problemes amb el sistema de targeta d’obertura de contenidors, gestió de zones de càrrega i descarrega, estat licitació parquímetres, estat de la residencia i centre de dia, neteja de la rambla del turó, situació de la platja i accions que es fan des de l’ajuntament, cartells informatius al mobiliari urbà, estat de la neteja a la rambla del turó, estat de la neteja a la riera Sant Jordi, estat de la moció per sol·licitar a la generalitat panells acústics a la C-31, cartelleria per indicar dies recollida selectiva, situació de la ordenança d’arbrat municipal, etc...

Totes aquestes incidències, es gestionen, es dona feedback per tal que els ambaixadors/es tinguin informació i comuniquin als veïns/es, l’estat de la incidència, si s’ha resolt, si s’està gestionant, etc...Per SOM es important estar en contacte amb la Ciutadania i ser-hi presents en el dia a dia, per tal d’ajudar als nostres regidors/es en la seva gestió municipal.

Continuarem treballant amb els Ambaixadors/es, aquest mes de juliol ens tornarem a reunir amb ells/elles, perquè entre tots/es millorem Montgat. Aprofitem per desitjar-vos un bon estiu!

Darrera actualització: 2.07.2024 | 14:04
Darrera actualització: 2.07.2024 | 14:04