Ordenació i Gestió del Territori, Patrimoni i Habitatge
La Regidoria d'Ordenació, gestió del territori i de Patrimoni i Habitatge i els serveis tècnics municipals conformen un equip de persones que treballen en la planificació i distribució del teixit urbà i els espais públics del municipi, vetllant pel compliment de la normativa urbanística aplicable al municipi de Montgat.
Presten l'assessorament necessari als ciutadans i promotors a l'hora d'atorgar llicències urbanístiques d'edificació, activitats industrials i en la redacció de figures de planejament que comportin qualsevol desenvolupament de l'ordenament urbanístic existent. (Plans Parcials, Plans Especials de millora Urbana, Estudis de Detall, etc...)
Interactuen amb les institucions i companyies de serveis per fer convergents les polítiques territorials.
Els objectius de la regidoria, són:
- Planificar de forma coherent i funcional l'ordenació del territori a nivell municipal, treballant per consolidar nous projectes de futur, aconseguir les infraestructures necessàries i crear un model de ciutat sostenible respectuosa amb l'urbanisme i el Medi Ambient.
- Fomentar la cohesió social promovent un espai públic de qualitat i materialitzar el pla d'habitatge públic.
Regidora-Delegada: Mercè Marín Planas
El Departament dels Serveis Tècnics municipals depenent de la Regidoria d'Ordenació i gestió del Territori i del Patrimoni i Habitatge està format per:
1 Arquitecte
1 Arquitecte Tècnic 1
1 Arquitecte Tècnic 2
1 Enginyer
1 Tècnica de Medi Ambient
3 Administratius.
Equipament: Ajuntament de Montgat. Plaça de la Vila, s/n
Telèfon: 934 69 49 00